Transport si retururi

Conditii pentru returnarea produselor


Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta:

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator.

Acesta nu va plati transportul in cazul in care primeste un produs cu defect de fabricatie sau un produs gresit, iar returul va fi organizat de catre Sooraj.

In cazul in care clientul doreste sa schimbe/ returneze un produs, suma rambursata va fi egala cu doar cu valoarea produselor returnate, astfel costul transportului de retur este suportat de client.

Daca doresti sa schimbi produsul cu o alta culoare/marime/model, te rugam sa ne contactezi in prealabil prin email la adresa formular@sooraj.ro in care veti specifica foarte clar numarul comenzii, numele dvs si produsul pe care il doriti la schimb.

Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactaţi într-un interval de 72h, prin e-mail la adresa contact@sooraj.ro.

Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil. Daca modelul dorit nu mai este in stoc, iti poti alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre tine sau restituirea lor de catre noi.

Orice produs pe care il vei returna trebuie sa nu fie purtat sau deteriorat.

Produsul trebuie sa fie insotit de toate etichetele si ambalajele originale ( legea 249/2015, art 16(8) ). 

Te rugam sa folosesti un ambalaj protector pentru expeditie, daca se poate cel original.

Produsul nu este primit daca este purtat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate, cu urme de uzura.

Pentru a putea soluţiona cât mai repede cererea dumneavoastră de restituire, vă recomandăm să rambursaţi produsele prin intermediul unei firme de curierat (ex: GLS ROMANIA), nu prin intermediul Poştei Române.

Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc.

În cazul în care doriţi înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu returul vor fi suportate de dumneavoastră, ca şi client, iar cele cu livrarea noului produs vor fi suportate de catre comerciant. 

Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 14 de zile calendaristice prin transfer bancar în contul IBAN specificat în Formularul de Retur.

Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.